reklama

Neaktuálne o Mikulášovi

Kolegyňa sa ma na Mikuláša opýtala, či poznám dáku stránku, kde by mohla nájsť básničku, ktorú jej mama pošle ako venovanie na Mikuláša. A ja som mal záchvat kreativity...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Neviem, ako vy, ale ja nemám rád SMSky, ktoré chodia na vianoce a veľkú noc, drobné veršovačky, ktoré človek dostane a bez rozmýšľania prepošle ďalej. Príde mi to ako recyklovaná pohľadnica s predtlačeným textom, ktorú odosielateľ ani len nepodpíše.
Úsilie, ktoré by malo byť vložené do želania nie je žiadne.

To som, pochopiteľne, nemohol dopustiť ! Chcel som jej dopriať niečo osobité, jedinečné. Výsledok môjho úsilia je tu :


Čokoláda, čokoláda,
bože, ale máš ju rada!
Nech Mikuláš nadelí
tvojej tlstej prdeli.


Ani nemusím hovoriť, jej mama nikomu túto básničku neposlala. Ženy....

Tak som sa s ňou rozhodol podeliť aspoň s vami.

Tomáš Árva

Tomáš Árva

Bloger 
  • Počet článkov:  70
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek s vlastným názorom na svet a svojimi záľubami. Zoznam autorových rubrík:  ČajNázory a komentáreHudba, film a inéFotoSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu